بنی آدم

تیر ۰۲، ۱۳۸۴

شوری ديگر

هوالباقی

سلام

ديروز رای من انتخاب از بين صالحين و مفسدين ، برای شكست نامحرمان بود و امروز انتخاب اصلح از ميان صالحين

مديريت اجرايی كشور نيازمند تفكری جوان و پويا ، توام با ديدگاه‌های واقع‌بينانه اسلامی ، در اقتصاد و مديريت است

مديريت اجرايی كشور نيازمند دستی توانا برای كاهش فاصله طبقاتی است.

ولی از ياد نبريم كه اين نظام مديون ذخيره‌های انقلاب است و به خاطر روی كارآوردن نتيجه انقلاب ، سرمايه‌ها را فراموش نكنيم .

بياييم مديريت اجرايی را به كسی بسپاريم كه وام‌دار هيچ‌كس غير از اسلام و مردم نباشد

در انتخاب اصلح ، صلاحيت مديران حامی را از ياد نبريم و همه با هم ، برای شكوفايی اقتصاد اسلامی مديريت كابينه را به نخبگان متعهد بسپاريم

-----------------

رای امروز من از ميان دو يار وفادار نظام : احمدی نژاد

التماس دعا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


:نظرات عزيزان
----------------------------------
سلام دوست عزیز .اگرمیخواهی نظرمراهم بدانی این مملکت صاحب داره ومال آقاامام زمانه .هرچه باشد آقامراقبه .انشاالله بتوانیم زیر سایه نهان آقا برای مملکت مثمر ثمر باشیم .موفق وموید باشید

mahtab 07.12.05 - 2:00 pm
----------------------------------

salam. do yar na. yare vafadar!akh nazan baba!khob do yar!

خانوم کوچولو Homepage 06.24.05 - 3:27 pm

----------------------------------
من فقط امیدوارم رایی که میدم باعث انتخاب کسی بشه که مملکت را برای ظهور آقایمان آماده کنه. و البته خودم از هیچ تلاش و کمکی در این راه فروگذار نخواهم بود. مرا از احوال خود بی خبر نگذارید. البته اگر لیاقت داشته باشم که جویای احوال شما و خانواده تان باشم. همسرم نیز به شما سلام میرساند...

عشقی به رنگ آبی آسمان Homepage 06.24.05 - 11:29 am
----------------------------------
و اما در مورد نظر. دوست عزيز. هر كسی نظری داره و برای خودش محترمه. ولی يه نكته رو بدون كه در هر مقطعی انسان بر اساس مصالح و منافع تصميم می‌گيره. حال يكی منافع خودش رو در نظر می‌گيره و ديگری منافع نظامش رو. شما منو خوب می‌شناسی و من هم شما رو خوب می‌شناسم. شما هر روز بامن در تماسی و من نيز هر روز از الطاف شما بهره می‌برم. حال به نظر شما نظر من منافع شخص من رو تامين می‌كنه يا نظامم رو؟ كمی روی آينده شغلی من فكر كنی و وعده‌هایی كه هر دو نامزد دادن جواب رو می‌گيری. و اما ثبات در رای در همه زمان‌ها . من اصلا قائل به اين نظريه نيستم و اعتقاد دارم آدم هر موضوعی را بايد با حواشی و مصلحت‌ها و بايدها و نبايدهای اون در همون مقطع بررسی كنه. اگر جسارتی شده پوزش می‌خوام و از اين‌كه نظرتون رو نوشتين سپاسگزارم و برام احترام زيادی داره. التماس دعا

مهدی Homepage 06.24.05 - 2:18 am
----------------------------------
سلام دوست قديمی. مهم‌تر از اون رای‌هاييه كه آدم به كسی ميده كه تا ديروز داشته لجن مالش می‌كرده. اين كه بين دو تا صالح آدم رايش عوض بشه مهم نيست ولی اين‌كه آدم از فاسد به سمت صالح برای تداوم حيات فاسد تغيير جهت بده خيلی جای تامل داره و از ارزش بالایی برخورداره!!!!

مهدی Homepage 06.24.05 - 2:01 am
----------------------------------
باسلام مي خواستم بگم راي هايي كه درعرض يك هفته صدو هشتاد درجه تغييرمسيرداشته باشد و با احساسات تعيين شود بايد خيلي براش احترام قائل شد و از اون براي مسائل مهمترين از اين انتخاباتها الهام گرفت.

يه دوست قديمي 06.24.05 - 1:34 am
----------------------------------
سلام زينب خانوم. خواهر خوبم. من براي شما و نظراتتون احترام زيادي قائلم. ولي اين نكته را هم مي‌دانم كه از دور نمي‌توان دستي بر آتش داشت. به هرحال اميدوارم آن‌چه به صلاح مملكت است همان شود. التماس دعا

مهدي Homepage 06.23.05 - 6:54 pm
----------------------------------
agha mahdi dige az shoma tavagho nadashtam...hichi..hichi nagam behtare...

ZeYnAb Homepage 06.23.05 - 6:14 pm

برچسب‌ها: