بنی آدم

تیر ۲۶، ۱۳۸۴

قطعنامه 598

هوالحكيم

... شما عزیزان از هر كس بهتر می‌دانید كه این تصمیم برای من چون زهری كشنده است ولی راضی به رضای خداوند متعال هستم و برای صیانت از دین او و حفاظت از جمهوری اسلامی اگر آبرویی داشته باشم خرج می‌كنم. خداوندا ما برای دین تو قیام كردیم و برای دین تو جنگیدیم و برای حفظ دین تو آتش بس را قبول می‌كنیم. خداوندا تو شاهدی كه ما لحظه‌ای با آمریكا و شوروی و تمامی قدرت‌های جهان سر سازش نداریم و سازش با ابرقدرت‌ها و قدرت‌ها را پشت كردن به اصول اسلامی خود می‌دانیم. خداوندا در جهان شرك و كفر و نفاق در جهان پول و قدرت و حیله و دورویی ما غریبیم تو خود یاریمان كن. خداوندا در همیشه تاریخ وقتی انبیاء و اولیاء و علما تصمیم گرفتند مصلح جامعه گردند و علم و عمل را درهم آمیزند و جامعه‌ای دور از فساد و تباهی تشكیل دهند با مخالفت‌های ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌های زمان خود مواجه شده‌اند. خداوندا ما فرزندان اسلام و انقلابمان را برای رضای تو قربانی كردیم. غیر از تو هیچ‌كس را نداریم ما را برای اجرای فرامین و قوانین خود یاری فرما. خداوندا از تو می‌خواهم تا هر چه زودتر شهادت را نصیبم فرمایی....

قسمتی از پيام امام به سران سه قوه در مورد پذيرش قطعنامه 598

__________________

جنگ هم ناگفته‌های زیادی دارد كه هر كدام از آن‌ها دنیایی است. از جمله قبول قطعنامه. هیچ كس فكر نمی‌كرد كه مردی با آن عظمت و با آن هیبت كه بارها و بارها شعار راه قدس از كربلا می‌گذرد و جنگ جنگ تا پیروزی را سرداده بود به ناگاه سخن از پذیرش قطعنامه بزند. واقعا این چه جام زهری بود كه آن مرد بزرگ را در كمتر از یك سال از پای درآورد؟ هنوز صدای هق‌هق رزمندگانی كه پیام قطعنامه را گوش می‌دادند در گوشم طنین انداز است. اين صدايی را هم كه می‌‌شنويد از ناشنيده‌های قطعنامه است ( البته با عرض پوزش بعضی از قسمت‌های آن سانسور شده است)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نظرات عزيزان:
------------------------------
آخرش ما نفهميديم اين ناگفته‌ها چي هستنديكي ميگه امام مي‌خواست جنگ تا آخر ادامه پيدا كنه و يكي ديگه ميگه امام مخالف طولاني شدن جنگ بود و هميشه به فرماندهان سفارش مي‌كرد اگر جنگ را تا اينجا - فتح خرمشهر- تمام نكنيد ديگه اين جنگ تمام شدني نيست ولي بعضي از اين فرماندهان مي‌خواستند تا فتح كربلا پيش بروند كه البته همين كار را هم در پيش گرفتند ولي بالاخره مجبور شدند آن را تمام كنند به اميد روزي كه همة حقايق روشن بشه

shadman 08.18.05 - 7:10 pm

------------------------------
salam

Rima Homepage 07.22.05 - 5:40 pm
------------------------------
salam. kojaii to? manzooret az in post chi boode? ghahri? kash ... kojaii? negaranam be khoda . ye kament ya faghat ye off bezar. hamin!

خانوم کوچولو Homepage 07.21.05 - 1:31 pm
------------------------------
salam.khoda kheiresh bede ke in jange farsayeshi ra tamam kard.

sara Homepage 07.19.05 - 3:45 pm

------------------------------
گفتني ها هميشه راجع به اين مسائل زياده ... هميشه!

ساحل Homepage 07.18.05 - 11:42 pm
------------------------------
سلام .مخلص تمام بچه هاي با عشق .زياد مزاحم نباشم فقط يه جمله بگم و مرخصشم . آرزوي ايران براي همه دشمنان يه رويا و خيال .خيلي دوست دارم همه مردم بدانند چقدر امام(ره)براي اين مردم زحمت كشيدند.انشاالله خائنين به انقلاب به رسوايي مطلق برسند .

Samuel 07.17.05 - 10:56 pm
------------------------------
سلام ...

زهرا قريشي 07.17.05 - 2:00 pm
------------------------------
salam be baradare khoobam..rastesh be nazare manam az beyn bordane irano be daste amrika oftadanesh mahale...agar mitoonest behtarin moghe zamane entekhabat bood...ma va kam ovordan joloye oon..?!!!!!!!!!

zeinab Homepage 07.17.05 - 1:23 pm

------------------------------

با سلام خدمت خواهر گرامي. اين قدر آمريكا را بزرگ نكنيم. مطمئن باشيد هر زماني كه آمريكا مطمئن شود مي تواند ايران را كن فيكون كند ثانيه اي درنگ نخواهد كرد.

مهدي Homepage 07.17.05 - 4:50 am

------------------------------

شایعات زیاده داداش من...........می گن که اگه قطعنامه امضا نمی شد امریکا کن فیکون می کرد ایرانو......اخطارش هم حمله به هواپیمای ایرباس بوده.....یادته که؟؟

گل گلدون من Homepage 07.17.05 - 4:41 am

برچسب‌ها:

نظرات رسيده: 2

نظر شما چيه؟

بازگشت به صفحه اصلی