بنی آدم

مرداد ۱۷، ۱۳۸۶

چهل روز گذشت

هوالباقی

هر که آيد به جهان اهل فنا خواهد بود

آن كه پاينده وباقيست خــدا خواهد بود

******************
ای ديده ببـــار چون پـــدر نيست دگر

آن سايه مهربان به ســـــر نيست دگر

زان چهره پر تبسمش صــد افسوس

جز عكسی وماتمی اثـــر نيست دگر

******************

در آستانه عيد سعيد مبعث پيامبر رحمت وعرض تبريك اين روز مبارك به همه دوستان و عزيزان، به‌مناسبت چهلمين روز درگذشت مرحوم مغفور ، محب اهل بيت شادروان

حاج خليل يزدانی

در روز جمعه مورخه 19/05/1386 ساعت 10 صبح برمزار آن مرحوم واقع در بهشت زهرا قطعه 111 رديف 116 شماره 90 گرد هم می‌آييم. در ضمن وسيله اياب و ذهاب از درب منزل آن‌مرحوم واقع در خيابان پيروزی، سوم نيروی هوایی، كوی 36/3 پلاك 18 برقرار می‌باشد.

روحش شاد

نظرات رسيده: 9

  • مرداد ۱۸, ۱۳۸۶ ۲:۱۰ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام

    باز هم خدمتتون تسلیت می گم انشالله خداوند صبر زیاد به شما و خانوادتون بدهد .

     
  • مرداد ۱۸, ۱۳۸۶ ۶:۲۲ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    به نام خدا
    باسلام به شما بزرگوار

    من هم به نوبه خودم بازتسلیت میگم .براتون آفلاین گذاشتم ممنون میشم بخونید.
    التماس دعا....خدانگهدار

     
  • مرداد ۱۸, ۱۳۸۶ ۳:۳۴ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    هو الحق
    سلام علیکم ...
    تسلیت عرض می کنم خدمتتون ...ان شا الله خدا رحمتشون کنه ...
    التماس دعا
    یا علی مدد و یا حق

     
  • مرداد ۱۸, ۱۳۸۶ ۴:۲۷ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام آقا مهدی... بهتون تسلیت می گم ..امیدوارم غم آخرتون باشه و برای ایشون از خدای بزرگ طلب مغفرت می کنم...
    روحشون شاد...

     
  • مرداد ۱۹, ۱۳۸۶ ۱۰:۲۷ بعدازظهر

    نظر Blogger **maryam :

    سلام
    خدا بیامرزدشون
    روحشان شاد

     
  • مرداد ۲۰, ۱۳۸۶ ۱۱:۰۱ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    بنام خدا
    سلام به شما بزرگوار
    تسلیت مجدد من رو هم پذیرا باشید
    امیدوارم دیگه هیچوقت رنگ غم رو نبینید
    موید باشد
    درپناه حق

     
  • مرداد ۲۰, ۱۳۸۶ ۶:۰۶ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام.عيدتون مبارك.نتونستم بيام اما دلم مي خواست در حد خودم كمكي كنم و يه فاتحه خوندم.ببخشيد اگه كم شد.موفق باشيد و التماس دعاخداوند رحمت كند.

     
  • مرداد ۲۰, ۱۳۸۶ ۶:۱۰ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام و عرض ادب خدمت شما برادر بزرگوارم ...
    عید مبعث پیامبر وحی الهی حضرت محمد(ص) را به شما و خانوادهمحترمتان تیریک و شاد بـاش عرض می کنم .
    امید است که عیدسعید مبعث سر آغاز برانگیختگی انسان و تحول انسان شناسی و اسلام شناسی در مسیر کمال باشه ... و در جهت حفظ و توسعه عملی سنت و احکام و سیره پیامبر ( ص ) کوشا باشیم .
    روح پدر بزرگوارتون شاد و قرين رحمت الهي باد
    امیدوارم در سایه پرتو الهی در کلیه امور زندگی تان موفق و پیروز بــاشید.

     
  • مرداد ۲۵, ۱۳۸۶ ۱۲:۵۲ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام آقا مهدي . بعد از مدتها به وبلاگ شما سر زدم و واقعا متاثر شدم . خبر فوت پدر بزرگوارتون را الان خوندم . تسليت مي گم . انشاالله غم آخرتون باشه . خدا رحمتشون كنه . روحشون شاد

     

نظر شما چيه؟

بازگشت به صفحه اصلی