بنی آدم

اسفند ۲۹، ۱۳۸۴

سال نو در آستانه اربعين حسينی

هوالمحبوب

سلام

به نام کسی که در هر نوروز و در هر بهاری امید فرج اوست نوروز و عید ما آن روزی است که فرج و ظهور حضرت صاحب الامر و العصر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف «ارواحناه فداه» صورت گیرد . در آستانه اربعین شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش و با توجه به این که یکی از سخت‌ترین مصائبی که قلب نازنین امام زمان علیه السلام را جریحه‌دار کرده، اسارت و مصائب عمه بزرگوارشان حضرت زینب کبری علیهاالسلام می‌باشد و شب سال تحویل مصادف با چنین روزی گردیده است؛ لذا با عنایت به فرمایش آن حضرت خطاب به یکی از علماء شیعه در سرداب مقدس که فرمودند: «به مردم بگویید با توسل به عمه‌ام حضرت زینب کبری علیهاالسلام برای تعجیل فرج دعا کنند.» بر همه شیعیان و منتظران فرج، لازم بلکه واجب است که در ساعت تحویل سال اعمال مشروحه ذیل را به قصد تعجیل در فرج مولایمان و تسلی و شفای قلب آن حضرت انجام بدهند.
1- قرائت سوره مبارکه نمل .
2- خواندن دعای "الهی عظم البلاء" یا "اللهم کن لولیک" بعد از ذکر سجده «آیه سجده دار آیه 24سوره نمل» و ادامه قرائت تا آخر سوره .
3- فرستادن 69بار صلوات با ذکر عجل فرجهم «اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم».
4- بعد از قرائت سوره مبارکه نمل و فرستادن صلوات، خدای متعال را به حق حضرت زینب کبری علیهاالسلام و صبر و مصائب ایشان سوگند بدهیم که سال 1385را سال فرج امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف قرار دهد.
5- زیارت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ و پس از زیارت 2 رکعت نماز زیارت خوانده شود و پس از تسبیحات حضرت زهرا علیهاالسلام برای آمرزش همه مومنین و مومنات (حداقل 70مرتبه) و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کنیم .
به امید تحقق وعده‌های الهی و فرج عاجل مولایمان

نظرات رسيده: 12

  • اسفند ۲۹, ۱۳۸۴ ۱۲:۲۶ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام ...دستتون درد نکنه...اتفاقا دنبال اعمال این روزها بودم ولی پیدا نکردم...امیدوارم سالی سرشار از موفقیت در کنار خانوادتان داشته باشید.التماس دعا

     
  • اسفند ۲۹, ۱۳۸۴ ۱۱:۲۸ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام .
    السلام علي الحسين و علي علي بن الحسين
    خسته نباشيد از........؟
    عرض تسليت دارم به خاطر چهلمين بهار اسلام .
    عرض تبريك براي حلول سال نو .
    انشاالله سالي خوب و موفقيت باري را در سال جديد داشته باشيد.
    با آرزوي كاميابي براي شما و خانواده محترمتان .
    يا علي.

     
  • فروردین ۰۲, ۱۳۸۵ ۲:۲۸ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    *** بنام تو اي قرار هستي***

    سلام علي قولاً من رب الرحيم * سلام علي نوح في العالمين * سلام علي ابراهيم * سلام علي موسي و هارون * سلام علي ال ياسين * سلام عليكم طبتم فدخلوها خالدين * سلام هي حتي مطلع الفجر
    *********************
    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما رادر بزرگوارم . فرا رسيدن اربعين حسين را خدمت شما تسليت و نيز بهار طبيعت و سال نو رو خدمتتون تهنيت عرض مي كنم
    ***************************
    داداش مهدي گرامي، سالي سرشار از معنويت و موفقيت براي شما و خانواده محترمتون آرزو دارم . اميد که در سالي که در پيش است شاهد به ثمر نشستن شجره طيبه ولايت وظهورخورشيد عدالت باشيم.
    ********************
    اللهم عجل لوليك الفرج

     
  • فروردین ۰۲, ۱۳۸۵ ۲:۲۹ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    خدايا دلم را بهاری کن !
    بهار می آيد با نسيم ملايم نوروزی
    و بر دستان نياز زمين ، گلهای لاله را می نشاند
    و بر سینه خشکيده دشت ، رودها را جاری می سازد
    بر قلب قناری ، ترانه می ريزد
    و در دل فسرده و سرد بيابان، چمنزارها و سرسبزی را هديه می کند
    کاش در دل من هم بهار سر می زد
    لاله های سرخ ايمان می روئيدند
    و قناری ترانه نيايش سر می داد
    و اشک نياز را بر چشمه های خشکيده چشمهايم جاری می ساخت
    يعنی من هم می توانم سبز شوم ؟!
    بهاری شوم !!!...
    به سرما گفتم از قلبم بيرون رود
    غم و غصه را نيز با خود بيرون کند
    به جايش بر پهندشت بيابانهای دلم
    گل سرخ ايمان خواهم کاشت
    پنجره قلبم را گشودم

     
  • فروردین ۰۲, ۱۳۸۵ ۲:۲۹ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    و هفت سين آرزوهايم را در برابر سفره نوری که از پنجره بر دلم می تابيد ،
    پهن کردم ...
    سين اول ، آرزوی سعادت و خوشبختی ،
    سين دوم ، آرزوی سلامتی و تندرستی ،
    سين سوم ، آرزوی سرسبزی و خرمی ،
    سين چهارم ، آرزوی سربلندی و سرافرازی ،
    سين پنجم ، آرزوی سازندگی و نوسازی ،
    سين ششم ، آرزوی ساده دلی و صداقت ،
    و سين هفتم ، آرزوی سبکباری و پرواز

     
  • فروردین ۰۲, ۱۳۸۵ ۲:۳۰ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    براستی حال که هفت سين آرزوهايم را چيده ام
    و آئينه را در برابر اين همه اميد گذاشته ام
    آيا بهار به دلم راه می يابد ؟! ...
    در کناری به نظاره می نشينم
    ناگهان احساسی در من بيدار شد ...
    نوری از پنجره به آئينه تابيد
    و سفره هفت سين را غرق در نور کرد
    نور اين آرزوهای سپيد ، قلبم را مالامال از عشق نمود
    و شوقی زيبا برای پرواز ، در دلم جوانه زد
    آری !
    حال بهار را با تمام وجود حس می کنم
    و خواهم گفت : دلم بهاری شد ...
    می خواهم اين بهار دل را به همگان تقديم کنم
    و آرزو می کنم که هفت سين آرزوهايتان
    را در برابر صداقت آئينه وجودتان پهن کنيد
    و می گويم :
    بيائيد دلتان را بهاری کنيد و بهار را برای همگان بخواهيد .

     
  • فروردین ۰۶, ۱۳۸۵ ۱:۵۸ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    با عرض سلام و ادب و احترام خدمت برادر عزيز و بزرگوارم . ضمن عرض تبريک فرا رسيدن بهار طبيعت . بسي باعث خرسنديست که در سالي که گذشت توفيق يافتم بارها ميزبان حضور پر مهر شما در کلبه محقرم باشم و از نظرات و رهنمودهاي شما بهره مند شوم . اميدوارم در سال جديد نيز همچون سال گذشته مفتخر به حضور گرم ، مهربان و صميمي شما گردم. مجددا فرصت را مغتنم مي شمارم و از بذل و عنايت شما صميمانه تشکر و قدر داني مي کنم . انشالله در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج)‌ موفق و سر بلند باشيد به اميد ديدار شما يا علي مدد . التماس دعا (بکوشيم بنده خدا شويم چرا که بنده خدا هراسان نمي شود )..حاج حمید

     
  • فروردین ۰۷, ۱۳۸۵ ۷:۳۰ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام ... ممنونم از لطفتون! ... به امید اینکه دعای دم تحویل امسالمون مستجاب شه و امسال انتظار از صفحه ی لغت نامه مون پاک شه ... سال خوب و متفاوتی رو براتون آرزو میکنم

     
  • فروردین ۰۷, ۱۳۸۵ ۷:۳۲ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    نظر بالا مال من بود

     
  • فروردین ۱۴, ۱۳۸۵ ۱۰:۵۸ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    آمد سحري ندا زميخانه ما كاي رندوخراباتي و ديوانه ما
    برخيز كه پركنيم پيمانه زمي زان پيش كه پركنند پيمانه ما

    اين دنيا واقا فاني و گذراست قدر محبتها و دوستيها را درجهت وسوي خدا بدانيم و ارج نهيم
    ان الحيات الدنيا الا متاع الغرور

    سالي پرازمعنويت و گسستن از دنيا و زخارف آن را براي شما آرزومندم اميدآنكه شيعه واقعي علي ع باشيم .
    پادبان - تاشكند

     
  • فروردین ۱۴, ۱۳۸۵ ۱۰:۵۹ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    آمد سحري ندا زميخانه ما كاي رندوخراباتي و ديوانه ما
    برخيز كه پركنيم پيمانه زمي زان پيش كه پركنند پيمانه ما

    اين دنيا واقا فاني و گذراست قدر محبتها و دوستيها را درجهت وسوي خدا بدانيم و ارج نهيم
    وماالحيات الدنيا الا متاع الغرور

    سالي پرازمعنويت و گسستن از دنيا و زخارف آن را براي شما آرزومندم اميدآنكه شيعه واقعي علي ع باشيم .
    پادبان - تاشكند

     
  • فروردین ۰۶, ۱۳۸۷ ۴:۲۳ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    من هم سال جديد رو به همه دوستان عزيز تبريك عرض ميكنم و سالي پر از معنويت براي همه ايرانيان از خداوند بزرگ خواستارم

     

نظر شما چيه؟

بازگشت به صفحه اصلی