بنی آدم

اردیبهشت ۲۲، ۱۳۸۵

شخصی‌جات

هوالاعلم

سلام




فكر كردم قدری استراحت یا به قولی آنتراكت بین بحث دنیای مجازی داشته باشیم بد نباشه ( به عبارتی شايد پیام های بازرگانی )
چندی پیش یك سری اتفاقاتی افتاد كه برام از سویی خیلی جالب بود و از سویی نگران كننده. یكی این كه از طریق یكی از كامنت ها و یكی از مسیج ها متوجه شدم با آی دی من برای دیگران پیام ارسال می‌شه. خانم محترم ( وبلاگ نویس ) دیگری نیز توسط یك نفر ناشناس تهدید شده بود كه سراغ برخی وبلاگ ها نره و براشون كامنت نذاره ( از جمله وبلاگ بنی آدم ) و اگر این كار رو بكنه و حتی اگر وارد اون وبلاگ ها بشه با ردیابی آی پی اینترنتی اون !!!! متوجه این امر شده و به جای آن خواهر محترم در وبلاگ های دیگران كامنت های عاشقانه و ... خواهد گذاشت و او را آزار خواهد داد.
از این رو لازم دیدم چند نكته رو نسبت به خودم برای اطمينان خوانندگان و دوستان این‌جا بنویسم.
1 – من متاهل ، و دارای دو فرزند می‌باشم و به خانواده‌ام عشق می‌ورزم. ( قابل توجه برخی دوشیزگان محترم كه نسبت به این امر كنجكاو هستند )
2 – من هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی پیام های عاشقانه برای كسی غیر از همسرم نمی‌نویسم و اگر پیامی از سوی من به دستتان رسید خواهش می‌كنم برام ارسال كنید تا اگر توطئه‌ای در بین باشه مطلع باشم.
3 – هر كدوم از دوستان نسبت به درج كامنت در این وبلاگ مشكل داره ازش خواهش می‌كنم كامنت نذاره. من به هیچ عنوان هیچ انتظاری از دوستان برای درج كامنت و نظر ندارم. هر چند كه با دیدن نظرات دوستان خوشحال می‌شم اما ملاحظات خواهران محترمه رو كاملا درك می‌كنم.
4 – هیچ احدی امكان ردیابی لحظه به لحظه افراد رو از روی اینترنت بجز پرووایدر اینترنت اون شخص ( شركتی كه كارت اینترنت رو ازش گرفته ) و یا كسی كه سیستم شما رو هك كرده نداره. پس خیالتون از این بابت راحت باشه و اگر فكر میكنید هك شدید از فایروال های معتبر و آنتی اسپای ورهای معروف استفاده كنید. این را هم بدانید كه اگر نسبت به این مزاحمت ها حساسیت نشون بدید باید بذارید و برید اما اگر بی خیال باشید و حساسیت نشون ندید اونا میزارن و میرن . ( از خصوصیات افرادی كه سادیسم دارن همینه كه اگر بی محلی بشن خورد میشن و میرن) منتهی سعی كنید هیچ‌گاه اطلاعات محرمانه خودتون رو روی سیستم نذارید . سعی كنید آن ها را روی سی دی نگهدارید و سی دی ها را در جایی امن نگهدارید تا موجب سوء استفاده دیگران نشود.
5 – هر كسی احساس می‌كنه از دست من خدمتی یا كمكی بر میاد با كمال میل با مسنجر و ای میل در خدمتم و تا هر زمانی كه بشه وقت میزارم. اما این رو بدونید كه ممكنه در هنگام مشاوره زبان من تلخ باشه. چون من هنگام مشاوره آن چه را واقعیت می‌پندارم می‌گم نه آن چه را كه شما انتظار دارید. پس اگر كسی واقعا احساس می‌كنه نیاز به راهنمایی داره و من می‌تونم در این زمینه كمكش كنم با كمال میل در خدمتم. اما اگر كسی مصمم به انجام كاری هست و دنبال یك نفر می‌گرده كه وجدانش رو نسبت به انجام اون كار توجیه و یا راضی كنه بدونه كه من چیزی رو كه به نظرم درست میاد همون رو می‌گم. برای من سلامت مسیری رو كه طی می‌كنید مهمه نه چیزی كه برایتان خوش آیند باشه. معمولا مشاوره ‌های واقعی همین طوریه. خیلی ها انتظار دارند آن چه را دوست دارند بشنوند نه آن چه را كه هست. به خصوص كه این مشاوره درباره ارتباط با جنس مخالف باشه و فرد علاقه و یا دل بستگی نسبت به فرد مورد نظرش داشته باشه و بخواد در این رابطه با كسی مشورت كنه. خب طبیعیه كه اگر مشاور نظر مثبتی نداشته باشه در نظر بعضی افراد مشاور خوبی نخواهد بود. یاد یكی از دوستانم افتادم كه می‌خواست خمس بده ، داشت توی استفتائات مراجع می‌گشت كه ساده ترین و سهل ترین نظر رو راجع به خمس پیدا كنه بعد به همون عمل كنه !!! . تا جایی كه یادمه می‌گن اول باید مرجع اعلم رو پیدا كرد بعد حكم را از توی احكام آن مرجع پیدا كرد. ولی بسیاری از افراد اول حكم را می‌دن بعد دنبال مرجعی می‌گردن كه حكم رو تایید كنه!!.
6 – مهم ترین نكته اینه كه انسان جایز الخطا است. و هر انسانی ممكنه دست از پا خطا كنه. از این رو من نیز كه خود را از خطا بری نمی‌دانم اكثر اوقات هنگام مشاوره سعی می‌كنم همسرم را در كنار خودم بنشانم.

و اما چند سوال درباره مشاوره‌های اینترنتی:

1 – به نظر شما آیا كسی كه اختلاف سنی زیادی با شما نداره و نسبت به بسیاری از مسائل تجربه بیشتری نسبت به شما نداره می‌تونه مشاور خوبی برای شما باشه؟
2 – آیا كسی كه هنوز ازدواج نكرده می‌تونه برای ازدواج مشاور خوبی باشه؟ یعنی می‌شه نسبت به همه زوایای زندگی و مسائل ازدواج به نظریات این‌طور افراد اكتفا كرد؟
3 – آیا هر حرفی كه برای شما قشنگ به نظر بیاد نظر درستیه؟

این دنیا خیلی رنگارنگه. پس بايد خیلی مواظب باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



و اما در رابطه با عكس‌‌های بالا:

این عكس ها مربوط به جشن تكلیف دختر عزیزم در چند روز گذشته است كه دوست داشتم این روز بسیار مهم در زندگی‌اش رو در همين ‌جا بهش تبريك بگم. ( مابقی عكس‌ها رو می‌تونید در اين لينك ببينيد )

بسياری از دوستان راجع به نحوه كامنت گذاشتن سوال كرده بودند كه اين‌جا برای دوستانی كه مايلند می‌نويسم.



همانطوری كه در تصوير بالا می‌بينيد سه گزينه در انتهای قسمت كامنت وجود داره كه بايستی دومين گزينه (other) رو انتخاب كنيد. پس از نوشتن كامنت در كادر بالا و انتخاب گزينه دوم زير كادر ، كليد آبی رنگ ( PUBLISH YOUR COMMENT ) رو بزنيد تا نظرتون ثبت بشه. نكته این‌كه در كادر جلوی قسمت نام ، اسم خودتون و در كادر مقابل قسمت Your web page بايستی آدرس وبلاگ خودتون ( يا آدرس ای ميل و يا بدون آدرس) رو ثبت كنيد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



مدت زیادی است كه یكی از وبلاگ نویسان عزیز گرفتار بیماری سختی شده . به حدی كه مجبور شده این ترم دانشگاهش رو حذف كنه. بر خودم لازم دیدم همین جا از همه دوستان و آشنايان بخوام كه برای سلامتی عاجل و كامل ایشون دعا كنند. هر كدام از شما دوستان و عزيزان كه مایل بوديد به این عزیز كمكی كرده باشيد سه مرتبه آیه شریفه زير رو به نيت سلامتی ايشان قرائت كنيد.


امن یجیب المضطر اذا دعاه و یكشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یكشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یكشف السوء


التماس دعا



نظرات رسيده: 27

  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۸۵ ۱۲:۲۷ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام برادر بزرگوارم...
    امیدوارم که حال شما و خانوادتون خوب باشه...
    جشن عبادت دختر گلتون هم تبریک میگم....
    یاد جشن عبادت خودم افتادم...
    ه لحظات قشنگیه که حس کنی به خدا داری نزدیک می شی...
    ولی متاسفنه آدم هرچی بزرگتر میشه یه وقتایی از خدا هم دور تر میشه...
    پناه بر خدا....
    برای این دوست عزیز هم اگه لایق باشم دعا می کنم...
    درپناه خدا،شادباشین وامیدوار.

     
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۸۵ ۱۲:۳۶ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام اقا مهدي
    خيلي به اين مسائل اهميت نديد
    هميشه ادمهاي بيكار و متاسفانه بي اخلاق پيدا ميشن
    به سن تكليف رسيدن دختر گلتون رو تبريك ميگم
    براي دوست خوبمون هم دعا ميكنم البته اگه لايق باشم
    ياعلي

     
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۸۵ ۱:۵۰ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام و ممنون از اینکه به حرم دل من سر زدید
    من فکر کنم دعای دخترتون برای دوست بیمارتون خیلی مناسب باشه چون تازه تکلیف شده و خیلی پاکه
    موفق و موید باشید

     
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۸۵ ۶:۴۸ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام بر برادر بزرگوارم ..
    قبل از هر حرفی به تکلیف رسیدن دختر گلتون رو تبریک می گم ... از قول یه خانوم معلم بهش بگید :
    فاطمه جان
    شکوفایی گل تعبد در وسعت زندگیت را به نظاره می نشینم و این آغاز زیبا را به تو تبریک می گویم .....
    در مورد باقی مطالبتون هم بمونه سر فرصت براتون می نویسم

     
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۸۵ ۳:۴۴ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام ... مبارک دخترتون باشه ... از قول ما هم تبریک بگین بهش!

     
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۸۵ ۹:۰۱ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    پس اونجا هم قرار گاه !!!دارین ؟؟؟

     
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۸۵ ۱۰:۴۰ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    salam
    belakhare movafagh shodam inja comment bezaram
    enshaalah in roz baraye dokhtaretun mobarak bashe ...
    ba arezoye in ke hamamon betun rahro khobi bashim
    khoda negahdar

     
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۸۵ ۱:۰۸ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    يا رفيق من لا رفيق له

    «خدايا... توفيقم ده كه هركه با من از در فريب درآيد، من با او خيرخواهي كنم،

    هركه به من بدي كرد، به او نيكي كنم،

    هركه محرومم ساخت، عطايش كنم،

    هركه از من بريد، با او بپيوندم،

    هركه پشت سر، بدي مرا گفت، من خوبيهايش را بر زبان آورم...»

    التماس دعا

    يا علي

     
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۸۵ ۹:۳۸ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام
    خوبيد؟
    خيلی از این که با شما آشنا شدم خوشحالم. اون روزی که با شما توی کنفرانس آشنا شدم فکر نمی کردم این قدر سنتون زیاد باشه که دخترتون الان جشن تکلیفش باشه. من هم به این دختر خانم گل ورودش رو به منطقه ی محافظت شده ی زندگی تبریک می گم.
    در مورد صحبت های بالایی هم کاملا باهاتون موافقم و شما رو تحسین می کنم. کمتر کسی جرئت می کنه به این صراحت این چیزها رو بگه.
    و در آخر
    ممنون از این که به یکی مثل من سر زدید. و
    جاری باشید...

     
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۸۵ ۲:۳۲ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام
    چشن تکلیف دختر گلتون خیلی خیلی خیلی مبااااارک
    امیدوارم این دوست خوبمون هم هرچه زود تر سلامتیش رو به دست بیاره
    امن یجیب المضطر اذا دعاه و یكشف السوء...موفق باشید

     
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۸۵ ۴:۱۸ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست گرامي . از اينكه كلبه حقيرانه ام را منور كرديد سپاسگزارم . عذرخواهي مي كنم بابت تاخيرم . نوشته هاي زيبا و گهربار شما را خوندم در مورد اينكه هشدارهاي اينترتي كه در كين جوانان است گوشزد مي كنيد يك خسته نباشيد تمام و كمال به شما بايد بگويم . اينكه در مورد خودتون هم براي دوشيزگان شفاف سازي فرمودين و عشق و علاقه تان را نسبت به همسر و فرزندانتان نشان داديد بسيار تحسين برانگيزاست . به شما همسر متعهد و وظيفه شناس و پدري مهربان بايد تبريك گفت . انشالله سايه شما هميشه بر سر همسر و فرزندانتان مستدام باشه . جشن تكليف دختر گلتون رو به شما تبريك ميگم . خدا شما را براي دختر گلتون و دخترتون رو براي شما پدر مهربان حفظ كنه . اما در مورد معظلات اينترنتي بايد بگم كه متاسفانه عده اي هستم به قول شما ساديسم دارن از آزار و اذيت ديگران لذت مي برن . من وبلاگي تحت عنوان مباحث انتقادي من در باره قوميت هاست كه براي بار دوم نميدونم هك كردن يا حذف كردن مدتي حتي اجازه ساخت هم نميده بعد از چند روز مي تونم دوباره با همون مشخصات بسازم آيا اين ساديسم نيست ؟ بگذريم . اما در مورد مشاوره هم نكات جالب توجهي بيان كرديد . كسي مي تونه مشاوره خوبي باشه كه از افكار و منطق و اگاهي بالايي برخوردار باشه يقينا كسي كه تجربه بيشتري از ما نداشته باشه نميتونه مشاوره خوبي باشه . از ويژگيهاي مشاوره خوب : خودآگاهي ، همدلي ، خلوص بين گفتار و رفتارش هماهنگي و يكپارچگي و انسجام اخلاقي و توانايي ارتباط با طرف مقابل است . مشاور ميتونه رفتارهاي موثر و غير موثر با مراجعين داشته باشه . هدف راهنمايي آن است كه انسان به يك نيروي خلاق تبديل شود. در طف مقابل بتونه يك فرهنگ انديشه سازي بكنه . و بتونه روح و روان مراجعينش را دگرگون كنه و براي پرسشهاي بيشمار مراجعه كننده پاسخ هاي لازم را بده .

     
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۸۵ ۴:۲۲ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    اي پروردگار ما،اي نفس در پرواز ما،اين خواست تو است كه در ما ميخواهد.اين آرزوي توست كه در ما آرزو مي كند.
    اين شوق توست كه شبهاي ما را روز ميگرداند.شبهايي كه از ان توست و روز هايي كه مُلك توست.
    ما نميتوانيم چيزي از تو بخواهيم،زيرا تو نياز هاي ما را نيك ميداني پيش از آنكه نيازها در ما زاده شود.
    نياز حقيقي ما تويي و اگر تو خود را بيشتر به ما دهي همه ي آرزو هاي ما را برآورده كرده اي.“
    امن یجیب المضطر اذا دعاه و یكشف السوء الهي آمين
    اين دعا از تو اجابت هم ز تو
    ايـمني از تو مهابت هم ز تـو
    اين دعا هم بخشش و تعليم توست
    ور نه در گلخن گلستان از چه رُست
    من هم براي اون عزيز بيمار و همه ي عزيز هاي ديگه دعا مي كنم.
    انشالله خبر سلامتي اين عزيز بيمار را به ما بديد .

     
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۸۵ ۴:۲۴ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    همه ي هستي من آيه ي تاريكي است ،
    كه تو را در خود تكرار كنان به سحرگاه شكفتن ها و رستن هاي ابدي خواهد برد،
    من در اين آيه تو را آه كشيدم آه،
    من در اين آيه تو را به درخت و آب و آتش پيوند زدم ،
    زندگي شايد يك خيابان دراز است كه هر روز زني با زنبيلي از آن مي گذرد‌،
    زندگي شايد ريسماني است كه مردي با آن خود را از شاخه مي آويزد ،
    زندگي شايد طفلي است كه از مدرسه برمي گردد،
    يا عبور گيج ره گذري باشد كه كلاه از سر بر مي دارد و به يك ره گذر ديگر،
    با لب خندي بي معني مي گويد صبح به خير ...
    زندگي شايد ...
    پروردگارم٬ ای مهربانترين مهربانان در اين راه تنهايم مگذار که نيازمند حضورت هستم...مثل هميشه...

     
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۸۵ ۴:۲۵ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام
    مبارک باشه جشن عبادت بر دخترعزیزتون.به نظرم مهم ترین جشن تولده
    "امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء"

     
  • اردیبهشت ۲۵, ۱۳۸۵ ۸:۵۷ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام.اول از همه جشن تكليف فاطمه جان رو تبريك مي گم .اميدوارم بتونه در آينده مثل شما راهنما و مشاور خوبي براي دوستاش باشه . ممنون از مطالب مفيدي كه مي نويسين . واسه من كه خيلي تاثير داشته . موفق و پيروز باشين.

     
  • اردیبهشت ۲۵, ۱۳۸۵ ۱:۲۳ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    درود بر شما دوست گرامي من هم از بنده نوازي شما سپاسگزارم خيلي محبت كرديد.مي بخشيد مي خواستم مطلبي را به شما بگم در مورد آمار من مشاهده كردم كه شما اين قسمت را بدون رمز گذاشتيد يعني آي پي همه مراجعه كنندگان وبلاگ شما براي همه نشان داده ميشه و اين هم براي شما و هم براي خوانندگان مشكل ايجاد ميكنه يعني هر كسي براحتي ميتونه اي پي خوانندگان را در اختيار داشته باشه اگه ممكنه براتون براي اين قسمت رمز بزرايد البته جسارت نباشه قصد فضولي هم نداشتم فقط براي ياد آوري عرض كردم . اگه جسارتي بود به بزرگواري خودتون ببخشيد
    متشكرم

     
  • اردیبهشت ۲۵, ۱۳۸۵ ۱:۳۷ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    salammm
    jaleb bud
    be fateme jan az tarafe man tabrik begid
    eshallah hamishe khoda poshto panahesh bashe
    az inke dir umadam bebakhshid
    bezarid be hesabe bachegi
    va mamnunam ke be man sar zadid
    vali
    :((
    dobare vaghti mikhastam neveshtamo virayesh konam
    nazaretun pak shod
    bebakhshid toro khoda
    az inke be webloge man sar zadid mamnunam
    az matalebe jadidetun kheili estefade kardam
    movafagh bashid
    ya ali

     
  • اردیبهشت ۲۶, ۱۳۸۵ ۲:۱۹ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    به نام ناز ناز آفرین
    سلام نازنین ... اولش از اینکه به این غربت نشین منت گذاشتی و به کوی دلبر اومدی ازت ممنونم .. در ضمن جشن تکلیف دختر گلتون رو هم تبریک می گم و امیدوارم در پناه مهدی فاطمه .. فاطمی باشه و فاطمی بمونه .. وبلاگتون پر محتوا و زیباست .. از مشکلی که براتون پیش اومده هم متاسفم .. به خدای زیبائیها می سپارمتون .. یا حق

     
  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۸۵ ۱۰:۰۵ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام برادر بزرگوارم
    نور را پيموديم ، دشت طلا را در نوشتيم.
    افسانه را چيديم ، و پلاسيده فكنديم.
    كنار شنزار ، آفتابي سايه وار ، ما را نواخت. درنگي كرديم.
    بر لب رود پهناور رمز روياها را سر بريديم .
    ابري رسيد ، و ما ديده فرو بستيم.
    ظلمت شكافت ، زهره را ديديم ، و به ستيغ بر آمديم.
    آذرخشي فرود آمد ، و ما را در ستايش فرو ديد.
    لرزان ، گريستيم. خندان ، گريستيم.
    رگباري فرو كوفت : از در همدلي بوديم.
    سياهي رفت ، سر به آبي آسمان ستوديم ، در خور آسمانها شديم.
    سايه را به دره رها كرديم. لبخند را به فراخناي تهي فشانديم .
    سكوت ما به هم پيوست ، و ما "ما" شديم .
    تنهايي ما در دشت طلا دامن كشيد.
    آفتاب از چهره ما ترسيد .
    دريافتيم ، و خنده زديم.
    نهفتيم و سوختيم.
    هر چه بهم تر ، تنها تر.،
    از ستيغ جدا شديم:
    من به خاك آمدم،و بنده شدم .
    تو بالا رفتي، و خدا شدي .

    یا علی

     
  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۸۵ ۹:۳۲ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    *** بنام تو اي قرار هستي ***
    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما برادر بزرگوار . مطلبتون رو خوندم و متاسف شدم. هرگز تصور نمي كردم بشه تو اين دنياي مجازي تا اين حد پليد و نامردانه رفتار كرد. فساد اين دنيا رو باور داشتم اما نه به اين شكل ........ واقعا متاسفم

     
  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۸۵ ۹:۳۷ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    راستي جشن تكليف دختر گلتون رو هم تبريك ميگم . خدا براتون حفظش كنه . انشالله زير سايه آقا امام زمان و مادري بزرگوار و پدري ارجمند چون در همه مراحل و مقاطع زندگي موفق و مويد باشند . و نيز خوشحالم كه مشاور و برادري چون شما دارم كه ميتونم از وجودشون و راهنمائيهاشون بهره ببرم . خدا به شما و خانواده محترمتون عمر با عزت عنايت كند . انشالله

     
  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۸۵ ۹:۴۰ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    Ba salam, In axehayeh dokhtaretan kheili zibast...baad ham az rahnemaiiha mamnoon... deletan shad.Dar panaheh khoda!

     
  • اردیبهشت ۲۸, ۱۳۸۵ ۱۲:۰۷ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام.جشن عبادت دخترتون مبارك باشه.االهم اشف كل مريض.موفق باشيد

     
  • اردیبهشت ۲۸, ۱۳۸۵ ۱۲:۰۷ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام.جشن عبادت دخترتون مبارك باشه.االهم اشف كل مريض.موفق باشيد

     
  • اردیبهشت ۲۹, ۱۳۸۵ ۱۲:۱۳ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام استاد.
    رفيق بي معرفت دوباره برگشت.
    آره اومدم و باشرمنده گي براتون دارم پيغام ميزارم.
    نبودنم دست خودم نبود كمي تا قسمتي گير بودم ولي دوباره اومدم تا ثابت كنم با شما هستم.
    (شايد قسمت بود براي مطالب قبل نباشم كه شايد دستم رو نشه؟)
    شوخي كردم.راستي جشن تكليف دختر گلتون مبارك انشاالله خدا ايشان را براي شما حفظ و سايه شما رو از سر دختر خانومتون كم نكنه.
    راستي آقا پسر خوشگلتون چطوره آخرين عكسي كه روي وبلاگ گذاشته بوديد خيلي كوچك و سياه بود!
    بگذريم داشتم مطالب رو مرور ميكردم رسيدم به سفر حج بدجوري هوايي شدم الان 365روز از بستن بار سفرم براي حج ذلره ميگذره يكسال گذشت.
    دوباره دلم تنگ براي اون همه عشق و صفا .
    حالا همه فكر ميكنن من كي هستم بگذار برا همه بگم كه يه روسياه .
    هر كي بره اونجا يك دل نه، صد دل يا بلكه بيشر عاشقش ميشه.
    دارم كارم رو رديف ميكنم اگه بطلبه روباره برم دعا كنيد.
    راستي بازم مطالب سنگيني گفتش استاد
    ما كه حواسمون رو جمع كريم.
    خب انشاالله با مطالب بيشتر و تازه تر منتظر شما هستم.
    ياعلي.

     
  • اردیبهشت ۲۹, ۱۳۸۵ ۵:۲۹ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    mitunam beporsam mariziyeh ishun chieh?

     
  • اردیبهشت ۲۹, ۱۳۸۵ ۹:۰۱ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام آقا مهدی بزرگوار. ان شاالله که این جشن بر دخترتان و شما مبارک باشد. ممنون از لطفتان. التماس دعا

     

نظر شما چيه؟

بازگشت به صفحه اصلی