بنی آدم

دی ۱۸، ۱۳۸۵

شيعيان عيدتان مبارك باد

هوالرحمن

سلام

عيد سعيد غدير خم بر عموم عاشقان ولايت و شيفتگان عدالت مبارك باد

من غدیرم!
برکه آرمیده در دل صحرا. اما جاری تا عمق تاریخ، از این کران تا آن کران و تا همه بی‌کران‌ها!
چشمه جوشان عشق و ایمانم . پیام آور آزادی انسانم.
من غدیرم!
طنین «آواز حقیقت» برکه ای از نور، نای سبزه زاران حیات.
من غدیرم!
سایه سار امید رهایی بشر، روح ماندگار معنا، حدیث حادثه ای والا.
من غدیرم!
یادگار یادها و تلاوت ارزش‌های تاریخ، تداوم رسالت و توحید، بازتاب فریادهای خورشیدی!
من غدیرم!
مضربی از مهبط آدم و بهشت . حاصل جمع عشق و ایمان و استقامت و ظفر.
من غدیرم!
سرشار از اندیشه روشن تاریخ و صدای شادی آب در مهتاب.
من غدیرم!
دل مایه ابراهیم خلیل، در پی ریزی کعبه ایمان و فرا بردن پایه های اسلام، تا عرش خداوندی و بارگاه کبریایی.
من غدیرم!
خطی از خدا تا امتداد همه تاریخ!
من غدیرم!
سرشار از برکت نوحه های نوح و مددکار رهایی کشتی او، در تلاطم طوفان!
من غدیرم!
عرصه و آبشخور آهوان رمیده، آهوانی که به عزم رهایش، وادی به وادی به شوق می‌پویند و بیابان تجلی و نور و طور را، می‌جویند.
من غدیرم!
فرزند سعی ساره و هجر هاجر و زمزمه‌ی زمزم!
من غدیرم!
پاره ای از نیل که موسائیان، به نشاط فرو رفتن در رحمت و برکت پروردگار، در آن گام نهادند و به سلامت و میمنت و برکت، از آن فراز آمدند.
من غدیرم!
جان بخش دلها، همچون دم عیسای مسیح، و متبرک از زهد زکریای پیامبر(ع) .
من غدیرم!
یاد آیه میثاق و کمال، برکه ای فزونتر از دریا، مشعل جاودان سوز مبارک.
من غدیرم!
معبد همه دیدگان نافذ حق بین، و رستن‌گاه برگ و گل و باد و آفتاب.
من غدیرم!
نظرگاه «شبان وادی ایمن» قبله گاه و راهنمای خضر نبی!
من غدیرم!
کرامت دستان سبز تاریخ، سنگ نشان همه دل‌دادگان دریا دل!
من غدیرم!
تبلور متن متینی از راهبری همه رهروان حق جوی عدالت مدار ایمان پناه.
من غدیرم!
پایگاه عرفان خوشه های پر ثمر ایثار و عشق و تجلی و آرمان و جایگاه فرود فرشتگان و فرشته سانان و سبک‌باران.
من غدیرم!
تداوم رسالت «گل سرخ»، در «باغستان توحید».
من غدیرم!
استمرار روزهای آفتابین و شب‌های ماهتابی.
من غدیرم!
بهای هر چه، بهارانست، طراوت قطره قطره ای که، از باران است.
من غدیرم!
عطر دل انگیز نعمت ولایت و موهبت هدایت!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بوی خوش بهشت از کنار آن آبگیر، یعنی غدیر عرشیان و بهشتیان، جان‌ها را می‌نوازد این چه بوی خوشی است که حتی پس از عبور صدها سال هنوز فضای جان مشتاقان را می‌نوازد.
غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام، علی را به برادری و وصایت خواند و در غدیر، اعلام ولایت و امامت او را فرمود.
مهر بی مثال از آفتاب، نورانی‌تر و گرما بخش‌تر، صبح‌گاهان به اشارت او سر از خواب بر می‌دارد. ستارگان آسمان نیز وام‌دار نیم نگاه اویند و ما هم جرعه نوش جام ولای آن بزرگ، آن عزیز، آن مهربان‌تر از پدر، آن جاری از باران و آن خوب‌تر از پاکی که:
شرف، بازوت گیرد تا بخیزد
محبت، آب بر دست تو ریزد
چه گویم مهربانی مادر توست
نگاه راستی در جست و جویت
و ما چه گوییم تو ای مهربان مولای کریم، که پایمردانه بر زبر کائنات ایستاده‌ای و زمین و هر آن‌چه در آنست در مشت تو و زمان، رشته آویخته از سرانگشت تو. ورود عظیم تاریخ جویباری که خیزاب امواجش از قوزک پایت در نمی‌گذرد.
و ما با کدامین زبان و احساس تو را روایت کنیم تو ای که پیامبر در شأنت فرموده است:
"هر کس علی را در قلبش دوست بدارد، خداوند ثواب تمام بندگان را به او عطا می فرماید."
تو را با کدامین زبان بسرائیم که خداوند در قرآنش در آیات مختلف تو را مدح فرموده است و زیباتر آن که شاعر سرود:
فی شانک قد نزل القرآن و ما دمک الله اکبر.
و اینک وارث غدیر، صاحب دست بیعت علوی، مالک ملک حیدری، والی سرزمین صفدری، مهر سپهر سروری، حجة بن الحسن العسکری در کنار غدیر روزگاران ایستاده است و از سر شوق و افتخار بر دستان مبارکش بوسه می‌زنیم و بر بیعت با او دل نازنین صدیقه کبری، فاطمه زهرا علیها السلام را شادمان می‌سازیم.
خجسته عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بر دل دادگان آستان هدایت و شیعیان رهرو سعادت مبارک و تهنیت باد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خب همين جا لازم می‌دونم سالروز پيوند آسمانی‌ با همسر عزيز و وفادارم ( شب عيد غدير ) را به ايشان تبريك و تهنيت مخصوص عرض كنم.

تقديم به تيك تاك قلبم ( بر روی Play كليك كنيد )

هستی‌ام ، پيوندمان مبارك

ديشب ساعت حدود 3 بامداد بود كه اين پست رو تموم كردم ذهنم ديگه ياری نمی ‌داد. امروز صبح ياد يك خاطره شيرين از محضر عقدمون افتادم گفتم مناسبت خوبيه كه الان بنويسم.

تو يكی از قسمت‌های فلسفه رابطه درباره اين‌كه عشق بعد از ازدواج عشق واقعيه و يا عشق قبل از ازدواج مفصل بحث كرده بودم. اما تجربه خودم رو اين جا بنويسم فكر كنم شيرين‌تر باشه. قبل از اين‌كه شب عيد غدير بريم محضر ، با توجه به اين‌كه اون زمان بچه مثبتی بودم ( الان رو خدا می‌دونه ) به‌طور مستقيم به همسرم نگاه نكرده بودم. حتی زمانی كه چايی آورده بود هم نگاهم به سينی چایی بود تا به ايشون به حدی كه وقتی از خونه‌شون رفتيم ايشون پيش خودش گفته بود كه اين آقا كه اصلا به من نگاه نكرد پس چطوری می‌خواد نظر بده؟ ( البته فكر كرده بود كه من نديدمش‌ها چون آقايون اين‌طور مواقع روی سر و پشت سرشون هم چشم درميارن ) . بگذريم. .توی محضر كه خطبه خونده شد ، دوربين برده بودم تا از امضا كردن سند عقد و ازدواج هر دومون عكس بگيرم. موقع عكس گرفتن و تنظيم دوربين ، وقتی دوربين رو روی صورت ايشون زوم می‌كردم ، يك دل سير نگاه كردم و همون‌جا تو اعماق دلم نفوذ كرد و همه چيز رو تسخير خودش كرد. اين‌كه می‌گن وقتی خطبه عقد بين زن و شوهری كه تا قبل از خطبه هيچ نسبتی و در بسياری از موارد هيچ شناختی از هم ندارند خونده می‌شه خداوند مهرشون رو به دل هم می‌ندازه ، اون‌جا من با تمام وجودم اين جمله رو حس كردم. از همون‌جا بود كه تمام و كمال عاشقش شدم . به اندازه‌ای كه بعد از محضر (حوالی ميدان امام حسين ) ماشين پدر خانم رو گرفتم تا با همسرم بريم تجريش انگشتر نامزدی رو كه سفارش داده بوديم بگيريم. يك دفعه به خودم اومدم ديدم چراغ‌های اتوبان شهيد بابایی تموم شد و اتوبان تاريك شد. يه كم جلوتر كه رفتم ديدم تابلو زده به سمت تهران پارس !!! تازه متوجه شدم داريم به سمت تهران‌پارس می‌ريم نه تجريش. ( به جای اين‌كه از زير پل بريم به لاين غربی اتوبان، داشتيم به سمت شرق تهران می‌رفتيم ) خلاصه در چندين نوبت اين مسأله تكرار شد و يك مسيری كه رفت و برگشتش 1 ساعت بيشتر نمی‌شد چهار ساعت طول كشيد. از اون زمان تا حالا هم آتيشش چندين برابر شده ( برعكس اين كه می‌گن هر چی بيشتر بگذره عطش عشق كمتر می‌شه ). البته شك ندارم كه مهر و محبت و فداكاری همسرم در ماندگاری و افزايش اين عشق تأثير بسيار بالایی داشته ولی اساس اين‌كه انسان تو چه مرحله‌ای از زندگی عاشق بشه و يا اين‌كه عشق واقعی در چه موقعی بايد شكل بگيره و در چه صورت پايدار می‌مونه مهم‌ترين عامل محسوب می‌شه.

عيد خوبی داشته باشيد

التماس دعا


نظرات رسيده: 28

  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۳:۰۰ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلامممممممممممممم
    اول ! اول شدم! اول

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۳:۳۰ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام عیدتون مبارک ؛همیشه شاد باشین؛ سالگرد ازدواجتونم مبارک.من تبریک اختصاصی به خانومتون میگم.خدا پشتو پناهتون.موفق باشین

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۳:۳۲ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    !سوم
    عیدتون مبارک .خوش بگذره

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۷:۲۱ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام
    عيد غدير بر شما مبارك.
    سالروز ازدواجتان را تبريك مي گويم
    دوست داشتي يه سر به وبلاگ من بزن.
    علي علي

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۸:۲۶ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    با سلام به شما بزرگوار


    بي ياد علي اگر بميرم چه کنم؟

    فردا که کسي را به کسي کاري نيست

    دامان علي اگر نگيرم چه کنم؟



    عيد ولايت و امامت، عيد اخوت و برادري، عيد مسعود و فرخنده غدير بر تمامي عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام مبارک و ميمون و مُهَنّا باد

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۸:۳۰ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    با سلام مجدد خدمت شما بزرگوار

    سالروز پیوندتان رو هم تبریک میگم.
    امیدوارم پرستوهای خوشبختی همیشه در آسمان زندگیتان در حال پرواز باشند.

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۲:۳۷ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    *** بنام تو اي قرار هستي ***
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    الحمدلله الذي جعل كمال دينه و تمام نعمة
    به ولايت مولا امير المومنين عليه السلام

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما برادر بزرگوارم . عيد غدير خم & عيد الاكبر ، عيد امامت و ولايت برشما و خانواده محترمتون مبارك باشه . انشاء الله

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۲:۴۳ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سالروز پيوند مقدستان رو تبريك ميگم. خاطره جالب و شيرين شما رو از روز عقدتون خوندم. ميدونيد داداش شما اولين مردي هستيد كه من در تمام عمرم ديده ام كه اينطور عاشقانه از همسرش و زندگي مشترك حرف ميزنه. براي همين براي همسرتون خيلي خوشحالم .و خيلي متاسفم از اينكه شايد حتي كمتر از يك در صداقايون مثل شما نيستند، نمي خوام بگم پايبند به خانواده نيستند ، نه ، شايد هم واقعا عاشقانه همسرشون رو دوست داشته باشند ، ولي گويا عيب و عار مي دونند كه اين محبت الهي را به زبان بيارند و يا پيش ديگران از آن حرفي بزنند. و شايد اين يكي از دلايل مهم سردي روابط خانوادگي در جامعه ايراني باشه . ايراني ها با وجود اينكه به محبت و مهرباني و عاطفه معروفند ، ولي متاسفانه در ابراز اين محبت و عشق نسبت به همسر و شريك شادي و غم و خوشي و ناخوشي خود بسيار ضعفيند. ايكاش شما در مباحثتون به اهميت ابراز اين علاقه در استحكام و پايداري عشق و محبت در خانواده بيشتر بنويسيد. يكبار ديگه پيوند آسماني شما دو زوج خوشبخت و عاشق رو تبريك ميگم و از خدا ميخوام كه هميشه در كنار هم و درنهايت سعادت زندگي كنيد

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۲:۵۶ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    يا على
    قلم با من نه تنها ياعلى گفت
    سخن چون يافت معنا يا على گفت
    به فرمان مطاع حق تعالى
    چو خلقت گشت دنيا يا على گفت
    اساس خلقت ما شد مهيا
    كه آدم خاست از جا يا على گفت
    به طوفان بلا نوح پيمبر
    بزد دل را به دريا، يا على گفت
    چو ابراهيم در آتش مكان كرد
    پى برداً سلاما يا على گفت
    عليه ساحران كاخ فرعون
    عصا در دست موسى يا على گفت
    به وقت مردگان را زنده كردن
    بدون شك مسيحا يا على گفت
    جدار كعبه تا گرديد منشق
    حرم از شوق مولا يا على گفت
    قدم زد تا على در خانه ‏ى حق
    خدا در عرش اعلى يا على گفت
    گه بشكستن بتها ز شادى
    در و ديوار بطحا يا على گفت
    به وقت رجعت از معراج احمد
    به ذات حق تعالى يا على گفت
    به زير برگه ‏ى ختم رسالت
    خدا در وقت امضا يا على گفت
    چو كامل گشت آيين محمد
    هر آنكس بود آنجا يا على گفت
    به وقت فتح خيبر گفت احمد
    شنيدم كوه و صحرا يا على گفت
    به پشت در نمى ‏دانم چه رخ داد
    كه جاى ناله زهرا يا على گفت

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۲:۵۷ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    مدح مولا
    به خدا خون خدا در شريان داشت على
    مثل خون در رگ هستى جريان داشت على
    بود افلاك نوردى كه نشد خاك نشين
    حركتى تندتر از سير زمان داشت على
    غنچه‏ى صدق و يقين از نفسش وا مى‏شد
    نور اخلاص در آيينه‏ى جان داشت على
    بود در زمزمه يك عمر كه »غرُّى غَيرى«
    اعتنا كى به كم وبيش جهان داشت على
    ميهمان نمك زاغه نشينان مى‏شد
    بس كه پرواى جگر سوختگان داشت على
    گر چه از شعله‏ى يك آه دلش مى ‏لرزيد
    آتشين خطبه و شمشير زبان داشت على
    استخوان در گلويش بود كه مى‏گفت به چاه
    هر چه اندوه دل و سوز نهان داشت على
    تا مگر صبح اميدش بدمد از شب قدر
    الفت و انس به ماه رمضان داشت على
    بود در جلوه گرى پيش رخش طلعت يار
    آن شب قدر كه شور و هيجان داشت على
    تا به ديدار حبيبش بشتابد آن شب
    تاسحر گوشه ‏ى چشمى نگران داشت على
    زخم شمشير نياورد به ابرويش خم
    غم اگر داشت غم زخم زبان داشت على
    رفت و در سينه ‏ى او داغ گل ياسين بود
    رفت و در دل غم زهراى جوان داشت على

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۳:۰۴ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    تاراج دل به تيغ دو ابروي دلبر است
    مستي قلب عاشقم از جام کوثر است
    بر سر در بهشتِ خدا حک شده چنين
    بختش بلند هر که گرفتار علي است

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۳:۰۶ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام برادر بزرگوارم اقا مهدي عزيز
    عيدتون مبارك
    انشاالله هميشه در پناه اميرالمومنين باشيد

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۳:۰۸ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سالگرد پيوند اسمانيتون هم مبارك
    انشاالله عشقتون روبروز پر رنگتر بشه
    شاد باشيد
    يا علي

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۴:۴۴ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    بسم رب المهدي (عج)
    سلام عليكم . حال شما؟؟
    امروز اومدم ولاگتون تا اين عيد بزرگ رو تبريك بگم به شما - با آرزوي روزهاي شيرين تر از گذشته - با عشقي آسماني تر از هميشه - با اميد معرفت بيشتر از اينها براي خودتون و. همسر گرامي تان .
    راستش يه مدت به دليل گرفتاري هاي بسيار شديد فيزيكي و اخلاقي قسمت نمي شد وطالب وبلاگتون رو بخونم فقط وقت مي شد سيوشون كنم :D
    تا اين كه بالاخره امروز صبح .......
    باز هم مثل هميشه عالي بودن . دست شما درد نكنه .
    خيلي التماس دعا .
    يا علي مدد

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۷:۲۰ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    ای عاشقان ای عاشقان دل را چراغانی کنيد/ای می فروشان شهر را انگور مهمانی کنيد
    معشوق من بگشوده در روی گدای خانه اش/تا سر کشم من جرعه ای از ساغر و پيمانه اش
    بزم است و رقص است و طرب مطرب نوايی ساز کن/در مقدم او بهترين تصنيف را آواز کن
    مجنون بوی ليلی ام در کوی او جايم کنيد/همچون غلام خانه اش زنجير در پايم کنيد
    نوری به چشم دوستان خاری به چشم دشمنان/می سوزم از سودای او اين شعله را افزون کنيد
    چندان که خون اندر سبو از روح جانم می رود/ای عاشقان از قلب من پيمانه ها پر خون کنيد
    عید غدیر مبارک
    امیدوارم همیشه عاشقانه با هم زندگی کنید و سیب دلتون همیشه سرخ باشه
    در پناه حق

     
  • دی ۱۸, ۱۳۸۵ ۱۰:۱۸ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    جهان را صاحبي باشد خدا نام .....

    اسلام به جز از اسم علي مايه ندارد

    قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد

    گفتم بروم سايه لطفش بنشينم

    ديدم كه علي نور بود سايه ندارد



    عيد سعيد غدير روز اكمال دين و اتمام نعمت الهي بر شيفتگان عدالت مبارك و فرخنده باد .

     
  • دی ۱۹, ۱۳۸۵ ۸:۲۶ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    salam
    eyideton va hamchenin salgarde ezdevajetoon mobarak
    moafagh bashid

     
  • دی ۱۹, ۱۳۸۵ ۶:۵۶ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    salam dost gerami
    man ham in eyd bozorg ro be shoma va khunevadaton tabrik arz mikonam
    az lotfeton be nahayat mamnonam
    enshaalah shad va salamat bashid
    khoda negahdareton

     
  • دی ۲۰, ۱۳۸۵ ۱۲:۴۳ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام بر شما برادر خوب و گرانقدرم
    عيدتون مبارك
    مي بخشيد كه مدت زيادي است خدمتتون نرسيدم وظيفه بود ديروز براي عرض ادب و تبريك عيد خدمت مي رسيدم به دليل مشكلاتي كه برام پيش امده بود مدتي از نت دور بودم . به بزرگواري خودتون ببخشيد .
    سالروز ازدواجتان را كه با يهترين عيد فرخنده غدير مصادف شده به شما برادر خوبم و همسر گرامي تان تبريك عرض مي كنم
    انشالله ادامه اي براي موفقيتهاي بيشتر و خوشبختي هاي شيرين تر و با آرزوي خانواده اي خوب و صميمي و با نشاط و با انرژي داشته باشيد .

    اگر بي چشمداشت دوست داشته باشيم و رازهاي عشق را تجربه كنيم و عشقمان را صادقانه نثار معشوق كنيم به معناي واقعي كلمه تولدي دوباره پيدا كرديم .

    مجددا سالگرد پيودنتان را به شما
    عاشق و معشوق تبريك ميگم . و ارزومندم كه هر گز اجازه ندهيد جمع صميمي خانواده تان كوچكترين تزلزي پيدا كند و شما و همسرتان بتوانيد در درياي پر تلاطم زندگي از ميان امواج حوادث و رويدادها و تحولات با صلابت و اميدواري و ارامش عبور كنيد .

     
  • دی ۲۰, ۱۳۸۵ ۱:۳۶ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام
    عيدتون وتمام موارد جانبي بر شما مبارك.

     
  • دی ۲۰, ۱۳۸۵ ۷:۰۳ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    به نام خدا
    دوباره سلام .
    راستش مشكلات يه كم داره كم رنگ ميشه به لطف علي مولا
    و انشاءالله به دعاي خير شما .
    خيلي ممنون
    لطف كرديد
    يا علي

     
  • دی ۲۰, ۱۳۸۵ ۷:۱۰ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    salam
    mamnoon az lotfet.
    ali ali

     
  • دی ۲۰, ۱۳۸۵ ۷:۴۵ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام ...عيد غدير شما هم مبارك .. مطالب زيبا و پرمعنايي در مورد غدير نوشته بوديد .غدير روح اسلام و شناسنامه شيعه است ... غدير روح سبز ولايت ... چشمه جوشان امامت ...حماسه جاويد خون و شهادت ...پرچم هميشه در اهتزاز جهاد فرهنگي و خيزش فكري ...و پيوند جاودانه قرآن و عترت است ... در مورد عشق هم بايد گفت زندگي بي عشق دوزخ است ... اما عشق هم با صبوري و ايستادگي و معرفت و همدلي ميسر است .عشق هايي كه شوخي و سگرمي و تجارت نباشد .. ..هميشه در كنار خانواده خوبتان و دختر و پسر گلتان زندگي شاد و موفقي داشته باشيد ...در پناه حق ... دست علي و آل علي به همراهتان .....

     
  • دی ۲۱, ۱۳۸۵ ۶:۳۸ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام.
    برای تبريک عيد غدير که خيلی ديره ولی سالروز ازدواجتون رو با تاخير زياد به شما و همسر محترمتون تبريک ميگم، انشاالله ساليان سال در کمار هم زندگيی پر از عشق و محبت داشته باشيد.
    خاطره جالبی بود، راستش من کلی خنديدم!!
    خيلی التماس دعا
    تا بعد

     
  • دی ۲۲, ۱۳۸۵ ۹:۰۸ بعدازظهر

    نظر Blogger **maryam :

    سلام
    عجب خاطره زیبایی!خدا رو شاکر باشین !شکر نعمت نعمتت افزون کند.زیادی محبتتونو برای همدیگر از خدا میخوام.آهنگ وبلاگتون خیلی عالیه.موفق باشین

     
  • دی ۲۵, ۱۳۸۵ ۸:۱۷ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام عید شما مبارک

     
  • دی ۲۶, ۱۳۸۵ ۱۲:۲۷ قبل‌ازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    اَللّهُم ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَيْنِ يَوْمَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَكَ مَعَ الْحُسَيْنِ وَاَصْحابِ الْحُسَيْنِ الَّذينَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْنِ عَلَيْه ِالسَّلامُ

    خدايا روزيم گردان شفاعت حسين عليه السلام را در روز ورود (به صحراى قيامت ) و ثابت بدار گام راستيم را در نزد خودت با حسین علیه السلام ویاران حسین آنانکه بی دریغ دادن جان خود را در راه حسین علیه السلام

     
  • دی ۲۷, ۱۳۸۵ ۱۲:۱۴ بعدازظهر

    نظر Anonymous ناشناس :

    سلام . اميدوارم هميشه سعادتمند باشي . و خوشبخت . خيال آپديت نداري؟

     

نظر شما چيه؟

بازگشت به صفحه اصلی